یکی از دوستانم به تازگی صاحب دختری شده....ویک ماهه است وهنوز اسم نداره.ودعواهایی هم شده...خلاصه کمی عجیبه..از شما خواهش میکنم به تقاضای اونها که اسامی زیبای دخترانه پیشنهاد بدید..هرچی بیشتر بهتر...ممنون