سلام دوستان
قبلا چندجا خواستگاری رفتم و بنا به دلایل مختلفی به نتیجه نرسیده
الان موردی هست که اگه جلو برم بدون شک قبول میکنن و شاید راه بازگشتی نباشه چون از اقوام هست
از خیلی جهات دختر مناسبیه و بقول معروف بساز هست ...مخصوصا با این وضعیت اقتصادی که من نمی تونم انتظارات خیلی از دخترا رو براورده کنم ...خیلی هم دختر خوش اخلاق و آرومی هستش
فقط مشکلم اینه که علاقه ای بهش ندارم ...اون از مدت ها قبل علاقه خودشو نشون داده ولی من هر چی سعی میکنم می بینم برام جذابیت و علاقه ای که نسبت به سایر دخترهایی که می شناختم توی اون نمی بینم
از نظر ظاهری هم مشکلی باهاش ندارم ولی در کل اخلاق و رفتار بچگانه و یه سری خصوصیاتش باعث شده حسم بهش کاملا معمولی باشه
قبلا زیاد با هم برخورد داشتیم و فکر نمی کنم این حسم در اینده تغییر چندانی بکنه
بنظر شما اگه ملاک علاقه و جذابیت رو در نظر نگیرم می تونم برای زندگی مشترک بهش فکر کنم؟ چون کم کم قضیه خواستگاری رو می خوان مطرح کنن پدر و مادرم ، و من باید زودتر تصمیم بگیرم
کاملا بهش اطمینان دارم و می دونم که زندگی بدون دردسر و کم حاشیه ای باهاش خواهم داشت! ولی نمیدونم با این قضیه نداشتن علاقه و کشش چیکار کنم ؟؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)