آفرین خانم! فکر کنم دیگه داری قدم اول رو برمی داری... بازم تواناییهاتو به یاد بیار. ذهنت باور از خودشو فراموش کرده از بس زدی تو سرش! خودتو تحویل بگیر! تو منحصر بفردی تو عالی هستی!فوق العاده! هیچکس مثل تو نیست!![]()
تشکرشده 4,871 در 817 پست
آفرین خانم! فکر کنم دیگه داری قدم اول رو برمی داری... بازم تواناییهاتو به یاد بیار. ذهنت باور از خودشو فراموش کرده از بس زدی تو سرش! خودتو تحویل بگیر! تو منحصر بفردی تو عالی هستی!فوق العاده! هیچکس مثل تو نیست!![]()
سرافراز (شنبه 23 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)