به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 39

Threaded View

  1. #31
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 دی 91 [ 14:40]
    تاریخ عضویت
    1390-4-12
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    1,468
    سطح
    21
    Points: 1,468, Level: 21
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 32
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    34

    تشکرشده 34 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دلم میخواد ولش کنم و برم .کاش وابسته نبودم

    سلام مریم مقدس عزیز. من در جریان همه تایپیک هات هستم و اونارو دنبال میکنم. خانمی کم محلی به این آقایون بهترین روش هست، باید وقتی همسرت عصبانی میشه، تو به خودت مسلط باشی و آرامشتو حفظ کنی تا اون آروم بشه. وقتی توهم مقابله به مثل کنی ، اوضاع بدتر میشه و امکان داره تو هم از روعصبانیت یه سری حرفا رو بزنی و پرده حیا بین شما از بین بره و این خیلی بد هست.

    عزیزم میدونم خیلی سخته که یه سری حرفها رو از نزدیکترین کسی که بهت هست رو بشنوی، و ما خانوما اخلاقی که داریم اینه که هیچوقت حرف سرد یادمون نمیره. ولی تو خودت میگی که همسرت وقتی آروم میشه ازت معذرت خواهی میکنه و پشیمون میشه، این خیلی خوبه... پس سعی کن قبول کنی که همسرت دوست داره ولی این اخلاق بدم داره.

    این طوری آروم میشی مریم جان... منم همسرم (دوران عقدمون که بدتر بود) خیلی زود عصبانی میشه، ولی از بچه های تو تالار یاد گرفتم که باهاش با آرامش رفتار کنم،میتونم به جرات بگم شوهرم خداروشکر خیلی آرومتر شده، وقتی عصبانی میشه من میرم یه جای دیگه، زودم آروم میشه و پشیمون... (وقتی دعوامون میشد من میرفتم بعد از یه مدت منت کشی) اما الان آروم که میشه خودش مییاد سمتم، چون من باهاش اصلا دهن به دهن نمیشم دیگه... عزیزم رفتارت رو عوض کن ، اونم کم کم بهتر میشهههه.

    بهار جون من نظر خودمو فقط میگم: اصلا خوب نیست که همسرت رو با تن ندادن به روابط جنسی تنبیه کنی ، وقتی هم که انجام بدی در مقابلش ازش مبلغ بگیری... البته این نظر شخصیه منه عزیزم...

    ببخشید یه کم طولانی شد...

  2. 3 کاربر از پست مفید mali.j.m تشکرکرده اند .

    mali.j.m (چهارشنبه 20 اردیبهشت 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.