سلام مریم مقدس عزیز. من در جریان همه تایپیک هات هستم و اونارو دنبال میکنم. خانمی کم محلی به این آقایون بهترین روش هست، باید وقتی همسرت عصبانی میشه، تو به خودت مسلط باشی و آرامشتو حفظ کنی تا اون آروم بشه. وقتی توهم مقابله به مثل کنی ، اوضاع بدتر میشه و امکان داره تو هم از روعصبانیت یه سری حرفا رو بزنی و پرده حیا بین شما از بین بره و این خیلی بد هست.
عزیزم میدونم خیلی سخته که یه سری حرفها رو از نزدیکترین کسی که بهت هست رو بشنوی، و ما خانوما اخلاقی که داریم اینه که هیچوقت حرف سرد یادمون نمیره. ولی تو خودت میگی که همسرت وقتی آروم میشه ازت معذرت خواهی میکنه و پشیمون میشه، این خیلی خوبه... پس سعی کن قبول کنی که همسرت دوست داره ولی این اخلاق بدم داره.
این طوری آروم میشی مریم جان... منم همسرم (دوران عقدمون که بدتر بود) خیلی زود عصبانی میشه، ولی از بچه های تو تالار یاد گرفتم که باهاش با آرامش رفتار کنم،میتونم به جرات بگم شوهرم خداروشکر خیلی آرومتر شده، وقتی عصبانی میشه من میرم یه جای دیگه، زودم آروم میشه و پشیمون... (وقتی دعوامون میشد من میرفتم بعد از یه مدت منت کشی) اما الان آروم که میشه خودش مییاد سمتم، چون من باهاش اصلا دهن به دهن نمیشم دیگه... عزیزم رفتارت رو عوض کن ، اونم کم کم بهتر میشهههه.![]()
بهار جون من نظر خودمو فقط میگم: اصلا خوب نیست که همسرت رو با تن ندادن به روابط جنسی تنبیه کنی ، وقتی هم که انجام بدی در مقابلش ازش مبلغ بگیری...البته این نظر شخصیه منه عزیزم...
ببخشید یه کم طولانی شد...![]()







البته این نظر شخصیه منه عزیزم...

علاقه مندی ها (Bookmarks)