سلام
دوستان با يك مسأله جديدي مواجه شدم.
راستش توضيحش يك كمي برام مشكله. اما متأسفانه تنها راه را در كمك از شما دوستان يافتم.
راستش من همكار خانمي دارم كه از خودم خيلي بزرگتره و در اتاق من هست. از نظر سمتي من بالاترم و تقريباً مديرش هستم.
حالا جديداً با مسأله گوارشي مواجه شده و متاسفانه (خيلي ببخشيد، واقعاً معذرت مي خوام) باد معده بيرون ميده، با صدا و بيصدا،
بعضي وقتها نشستن توي اتاق برام مشكل ميشه....
بعضي وقتها كه خودش سريع ميره بيرون و يك نفر مياد اتاقم خجالت ميكشم كه نكنه يه فكر ديگهاي كنن.
خلاصه نمي دونم چكار كنم.
يكي دو بار بهش گفتم كه "نمي دونم چرا يك هو از پنجره بوي بدي مياد تو" تا شايد متوجه بشه و اگه بيماري هست (خوشبينانه)خودش را درمان كنه.
بعضي وقتها هم ميگم از رئيسمون بخوام تا اتاقش را عوض كنه.
نمي دونم چكار كنم.
شما را به خدا كمك








علاقه مندی ها (Bookmarks)