مرسی از نظرات صریحتون. به نظرتون از اونجا بیام بیرون که دیگه اذیت نشم؟؟؟؟؟؟؟؟یا کلا بی تفاوت باشم، ولی بی تفاوت بودن کامل سخته.
تشکرشده 5 در 4 پست
مرسی از نظرات صریحتون. به نظرتون از اونجا بیام بیرون که دیگه اذیت نشم؟؟؟؟؟؟؟؟یا کلا بی تفاوت باشم، ولی بی تفاوت بودن کامل سخته.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)