خب من الان مشکل سربازی ندارم و در مورد کار هم برنامه هایی دارم و از این نظر مشکلی ندارم حتی می تونم یه خونه ای هم بخرم . بازم به نظر شما عیبی داره که من بخوام وارد یه رابطه بشم ؟؟
تشکرشده 5 در 5 پست
خب من الان مشکل سربازی ندارم و در مورد کار هم برنامه هایی دارم و از این نظر مشکلی ندارم حتی می تونم یه خونه ای هم بخرم . بازم به نظر شما عیبی داره که من بخوام وارد یه رابطه بشم ؟؟
emad-z (جمعه 15 اردیبهشت 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)