سلام .اینکه دو نفر عاشقانه همدیگر رو دوست داشته باشند خیلی خوبه. ولی نکته مهمتر عاشق موندنه.که امید وارم همه اینجوری باشن.
تشکرشده 0 در 0 پست
سلام .اینکه دو نفر عاشقانه همدیگر رو دوست داشته باشند خیلی خوبه. ولی نکته مهمتر عاشق موندنه.که امید وارم همه اینجوری باشن.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)