سلام مریم جان
این تایپک و باز کردم فقط به خاطر اینکه از گذشته تلخی که داشتی با خبر بشم
تو مثل من خونه پدرت بودی
می خوام بدونم ایا کارت به دادگاه کشید
تو دادگاه بهت چی گفتند
اگه دوست داشتی برام تعریف کن

من کم و بیش از زندگی کسایی که که تو شرایط من هستند و بودن با خبرم
ولی اگه جسارت نباشه دوست دارم از تجربیات تو هم با خبر بشم