سلام

من تازه عضو شده ام ونميدونم ميتونم مشكلم را اينجا مطرح كنم يا نه

من سه ماه است از همسرم جدا شده ام.همسرم اعتياد شديد داشت

از يكماه قبل از جدايي وضعيت تغذيه ام به شدت به هم ريخته بود والان با اينكه سه ماه كذشته نميتونم خودمو كنترل كنم وبه شدت وزنم اضافه شده

اعتمادبنفسم كم شده و احساس ميكنم كسي دوستم نداره

از وضعيت جسمي و مهمتر روحيم خسته شدام
مشاوره هم رفته ام ميكه مشكلت روحي است

البته ربطي به طلاقم نداره من هميشه وقتي در شرايط سخت بودم اينطور ميشدم

از خودم وظاهرم متنفرم

كسي مشكل منو نداشته وميتونه كمكي كنه؟