به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 08 تیر 98 [ 05:40]
    تاریخ عضویت
    1389-9-30
    نوشته ها
    1,362
    امتیاز
    19,687
    سطح
    88
    Points: 19,687, Level: 88
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 163
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    7,910

    تشکرشده 7,657 در 1,487 پست

    Rep Power
    153
    Array

    سوال در مورد خوابهایی که میبینم

    سلام.


    من آدمی هستم که خواب کم میبینم. قبلنا اینجوری نبودم. اما فکر میکنم 7، 8 سالی میشه اینجوری شدم.

    توی همون خوابای کم، یه مدل خواب هست که تکرار میشه.
    نه که هر شب یا هر ماه باشه.
    اما مثلاً یادمه این مدل خواب رو توی بچگی هم دیدم. چند سال بعدش هم دیدم. الانا هم دیدم. ولی کلاً دفعاتش زیاد نبوده.

    خوابی که ازش حرف میزنم، این مدلیه:
    خانواده م یا کسیانیکه آشنا هستن و میشناسمشون در میون یه جمعیتی، در یه مکانی هستن که من میبینمشون. و میتونم باهاشون حرف بزنم.و اونها بهم میگن که بیا پیش ما.
    اما من هر چی میگردم، راهی پیدا نمیکنم که بتونم برم پیششون. نه دری. نه راهرویی. نه هیچ پله ای.
    و دائم از خودم میپرسم پس اونهمه آدم چه جوری رفتن اونجا.
    وقتی من دارم دنبال راه میگردم، اونا مشغول کار خودشون میشن و من دیگه نمیتونم ازشون بپرسم چه جوری بیام.
    یا بعضی وقتا یه راهی پیدا میکنم که حتی پامو نمیتونم بذارم روش چون عرضش خیلی کمه. یا یه راه با شیب خیلی خیلی تند!
    یا یه سری پله که لیزن!
    یا پله هایی که فقط چند تا پله از بالا داره. ازش میرم پایین ولی ادامه نداره و من رو به اونها نمیرسونه.

    مطمئناً این خواب کابوس محسوب نمیشه.
    اما حس گیج شدگی و خستگی ای که داره، حتی بعد از بیدار شدن هم اذیتم میکنه.



    سوال من:

    شما هم تجربه ی این چنینی داشتین؟ که یه خواب در طول چند سال تکرار بشه؟

    آیا میشه از روی خواب افراد، به مشکلات روحی اونها پی برد؟ (مثلاً از روی این خواب ِ من، میشه گفت من فلان مشکل رو دارم؟) یا اساساً باید بهش توجه نکرد؟

    آیا لازمه برای این مشکل به جایی مراجعه کنم؟

    کار خاصی لازمه برای خودم انجام بدم تا این مسئله حل بشه؟




    (ممنون میشم اگه کارشناسای عزیز هم نظرشون رو بگن.)


  2. 2 کاربر از پست مفید دختر مهربون تشکرکرده اند .

    دختر مهربون (پنجشنبه 21 اردیبهشت 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راهنمایی برای طرح سوال
    توسط سیتا در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 فروردین 94, 11:24
  2. چنذ سوال؟ راهنمایی و مشورت
    توسط الی تنها در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 آذر 92, 16:38
  3. سوال درباره ی آشنایی پیش از ازدواج
    توسط loooooong در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: یکشنبه 22 اردیبهشت 92, 02:46
  4. نحوه آشنایی و سوء تقاهم
    توسط pupak1360 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 تیر 90, 22:05

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.