سلام.ارتباطهای مکرر شوهرم با دخترای دیگه رو نمیتونم قبول کنم بی تعهدی و قولهای الکیش و اینکه هیچ اراده ای واسه ترک کاراش نمیکنه خستم کرده دیگه ازش متنفرم چت جنسی با چندتا دختر به طور همزمان و قرار ازدواج و قرار گذاشتن با همدیگه واسه اینکه برن جایی و ارتباط نامشروع داشته باشن و ارتباطای تلفنیش و... تا به حال بیش از بیست بار متوجه شدم همه ی راهها رو امتحان کردم پیش روانشناس هم رفتم نه تنها تاثیری نداشته بلکه بدتر شده.هنوز یک سال نشده که عروسی کردیم خیلی ناراحتم دیگه نمیخام بیش از این آزارم بده خسته شدم و فقط به طلاق فکر میکنم.