سلام
من24سالمه و نزدیک به یه ماهه که عقد هستم ..همسرم فامیلمونه.و هم سن هستیم و از هم دوریم
اما اصلا ادم پخته ای نیست
چند تا مشکل داشتم که می خواستم راهنماییم بکنید
1. شوهرم چیزی یه عنوان پول تو جیبی و این جور چیزا به من که الان زنشم نداده البته من شاغل هستم و نیازی یه کمک مالیش ندارم اما با توجه به بچه بودنش و سرسری گرفتن بعضی چیزا فکر کنم یهتره یه جوری بهش اینو بفهمونم که مسئولیت مالی منم به عهده اونه ...اما نمی دونم اینو چه طور باید بش بگم؟؟؟؟
2.خیلی سکسیه ..من ازش دورم و نمی تونم کنترلش کنم اونم به وب دادن رو اورده البته نه به من به دخترای دیگه!!!!چند بار دعوا کردم اما میگه تو دوری از من وقتی ام که هستی موقعیتشو نداری و منم نمیتونم .برادرش هم متاسفانه دختر بازه و کارای که انجام میده رو میاد واسش تعریف می کنه و اینم باعث میشه که احساس کنه که جونی نکرده و زود خودش و درگیر خانواده و تعهد کرده ....
3.حرف بقیه در مورد ازدواج و من خیلی سریع روش تاثیر می گذاره و عیبمو به مستقیم به روم میاره چند بارم بش گفتم که ناراحت میشم اما باز یادش میر ه و تکرار می کنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)