من امضا خانم بی دل انتخاب می کنم
بی دلی در همه احو ا ل خدا با او بود او نمی دیدش و از دو ر خدایا میکرد
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
من امضا خانم بی دل انتخاب می کنم
بی دلی در همه احو ا ل خدا با او بود او نمی دیدش و از دو ر خدایا میکرد
محمدابراهیمی (دوشنبه 09 مرداد 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)