سلام دوستان
میدونم این تاپیک از اون تایپک هاست که خیلی جذاب نیست و معمولا تعداد کمی مراجعه کننده داره و کمتر میان سراغش و جواب میدن. ولی باور کنین من الان شدیدا تحت فشارم. در حال حاضر دارم پایان نامه ارشدمو جمع میکنم. خیلی میترسم که سر موعدش تموم نشه. از طرفی احساس میکنم رو موضوع خوبی کار نکردم و کلا درد و رنج و غم و استرس و ناامیدی از اینده ی زیادی رو دارم تجربه میکنم. ولی کمی دقیق تر که میشم و به گذشته فکر میکنم می بینم که من از اول عمرم همین طوری بودم. یعنی الکی همه چیزو شلوغش میکنم. شاید الان شرایط سخت باشه ولی واسه من صد برابر سخت تره. یعنی نمیدونم چرا تو ذهنم اینقدر مشکلات بزرگ میشن و غیرقابل تحمل. کلا یک ویژگی دیگه هم که دارم این هست که خودمو خیلی با بقیه مقایسه میکنم و احساس میکنم عقبم از همه لحاظ (درس، کار و ازدواج) و این بیشتر بهم فشار میاره.
حالا کلا سوالم این هست که راه فرار از این غم چیه و چیکار کنم که تو بحران ها این قدر خودمو نبازم و اعتماد به نفسم رو حفظ کنم؟ و کلا دوست دارم این مشکل ریشه یابی بشه. من دقیقا چه مشکلی دارم؟
مرسی از توجهتون