سلام این مطلبی که اینجا عنوان میکنم مربوط میشه به دوست نزدیکم با من مطرح کرد گفتم یک سایت هستش که بهت مشاوره میده گفتش خودت مطرحش کون چون خودم در جریان کارش هستم
دوست ما رفته خواستگاری یک دختری که متولد 72 و دوست ما متولد 64 هستش از لحاظ عقیدتی و مذهبی و فرهنگی و مالی تقریبا مثل هم دیگه هستند و پسره خوب تقریبا مثل خانواده دختره با توجه به سنش وضع مالیش تقریبا خوبه
آقا پسر هم دیپلم هستند و دختر خانم هم فکر کنم ترم 2 کارشناسی هستند دانشگاه آزاد
از لحاظ ظاهر پسند کرده فقط میگه نمیدونم از بابت اختلاف سنی که داریم آیا مشگل بر میخوریم یا نه البته خودش میگفت من دختر میخوام که 5 سالی کوچکتر باشه ولی ایشان 8 سال کوچکتر هستند به نظر شما این تفاوت سنی 8 سال مشگلی ایجاد نمیکنه
ممنون میشم دوستتون رو راهنمایی کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)