سلام
خانواده همسر من هم دقیقا مثل شما هستند و تمام مراحل زندگیمون مو به مو مثل شما بوده .
با این تفاوت که خانواده ی همسر من فکر میکنن ما خیلی پولداریم و از ما توقع هم دارن![]()
من همیشه تو زندگی دو نکتهرو مد نظر داشتم و با همین دو نکته خودم رو دلداری میدم....
1- کمکی نکردن بهتر منتی هم نمیتونن بزارن
2- بدترین شرایط رو در نظر میگیرم و فکر میکنم اصلا همسرم خانواده نداره تا بخوام خودم رو با بقیه ی دوستام و آشنایان مقایسه کنم.
به این نکته هم توجه کن که خدا روزی رسونه و پدر شوهر و مادرشوهر عددی نیستند. امیدوارم بهترین خونه با بهترین شرایط نصیبتون بشه ما خودمون برای رهن خونه اصلا فکر نمیکردیم بتونیم خونه به این خوبی رهن کنیم.
صاحبخونه ای نصیبمون شد که حجاب و مذهبی بودن مستاجر فقط ملاکش بود و اصلا پول براش مهم نبود.![]()







رو مد نظر داشتم و با همین دو نکته خودم رو دلداری میدم....
. امیدوارم بهترین خونه با بهترین شرایط نصیبتون بشه ما خودمون برای رهن خونه اصلا فکر نمیکردیم بتونیم خونه به این خوبی رهن کنیم. 
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)