به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 13

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1386-11-13
    نوشته ها
    952
    امتیاز
    20,283
    سطح
    89
    Points: 20,283, Level: 89
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,946

    تشکرشده 1,965 در 675 پست

    Rep Power
    114
    Array

    من فراموشي دارم؟!!!

    سلام دوستان

    مي خواستم تو اين بخش مشكلي كه در خودم حس مي كنم رو مطرح كنم تا شما دوستان و مدير محترم منو راهنمايي كنيد


    متاسفانه يا خوشبختانه بنده در به خاطر سپاري اسامي و اعداد ضعيف هستم به طوري كه بعضي اوقات برام مشكل ساز ميشه .

    اما برعكس چهره ها رو خوب به خاطر مي سپرم و تا ساليان بعد هم از ذهنم خارج نميشن ولي چه فايده كه اسمشون رو به جا نميارم!!! چندين بار هم با مشكل روبه رو شدم و از دوستان دانشگاهي يا قبل از اون ، منو ديدن و به اسم منو صدا كردن منم با خوبي و خوشي باهاشون صحبت كردم ولي اصلا نمي شناختمشون و مجبور بودم با واژه (( دوست من )) يا چيزاي ديگه صداشون كنم و خجالت مي كشيدم كه اسمشون رو بپرسم
    در ضمن تو زمينه به خاطر سپردن اعداد مخصوصا تاريخ تولدها البته عددش منظورم هست مثلا ماهش رو دقيقا به خاطر دارم ولي روز اون رو نمي تونم به خاطر بسپرم .

    البته حافظه قوي دارم مخصوصا تو درس خوندن هيچ وقت نشده بود كه درسي رو دوبار بخونم و فقط شب امتحان يه دور مي خوندم اما معدل دانشگاهم 18 شد ولي نمي دونم چه چيزي باعث شده كه اين مشكل رو پيدا كنم . حتي بعضي اوقات اسامي روساي جمهور معروف و سران مملكت خودمون هم يادم مي ره و بايد نيم ساعت فكر كنم تا يادم بياد اسامي هيچ كدوم از اساتيد دانشگام هم تو ذهنم نيست مگه اينكه رو نماز يا جاي ديگه يادم بياد

    اما عجيبتر از اون اينه كه اسامي و كل خاطرات بچگي تا دوران راهنمايي رو به خوبي و به وضوح تو ذهن دارم حتي با جزييات

    خب ديگه فكركنم به اندازه كافي توضيح دادم ، به نظر شما مشكل من چيه ؟!!! از دوستان خواهش مي كنم بنده رو راهنمايي كنند .

  2. 2 کاربر از پست مفید erfan25 تشکرکرده اند .

    erfan25 (یکشنبه 02 تیر 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.