مرصی خانم bahar.shadi
چرا شما داشتن رابطه خودتان را محل اشکال نمی بینید اما رابطه ایشان را پر از اشکال؟
مخالفم ، فرهنگی که بزرگ شدیم توش اینو میگه منم قرار نیست دنیا رو عوض کنم


ریشه بی اعتمادی شما از نداشتن بکارت نیست. از ارتباط خودتان و بی اعتمادی نسبت به جامعه است
موافقم

پس بهترین کار این هست که شما این بی اعتمادی خود را درمان کنید وگرنه با هر کسی ازدواج کنید این بیم می رود که اگر به من خیانت کند چه می شود؟
موافقم

مثلا شما از کجا می دانید طرف حرفه ای است؟ شاید چون شما نسبت به او ذهنیت دارید هر حرکت او را به این حساب می گذارید!
من با همه جور دختری بودم و میفهمم

اما هر جا یک ریشه خیانت دیدید بدانید مسئله کمبود محبت ممکن است زنی را که تقید ندارد به خطا بکشاند..
موافقم