RE: من برگشم به خونه ولي يه مشكل جديد پيدا كردم.

نوشته اصلی توسط
darya.f
اقليماي عزيز برام مشكل هستش بزارم مادرشوهرم كه 14 روز نزاشته پسرش كمبودم رو حس كنه الان بياد تو خونم هر جوري دلش خواست رفتار كنه.
يه كاري كرده كه شوهرم ديروز برگشته بهم مي گه مامانم برام كم نزاشت.
عزیزم جایگاهها باهم خیلی فرق می کنه و محبت ها
محبت مادر و فرزندی با محبت زن و شوهری اصلا قابل مقایسه نیست
در ضمن تو با محبت و عشق و علاقه ای که به همسرت می دی می تونی کاری بکنی که از بودن در کنارت لذت ببره و بخواد تمام وقت در کنار تو باشه
[align=center]خوشبخت کسی نیست که مشکلی ندارد
بلکه کسی است که با مشکلاتش مشکلی ندارد .[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)