بهار جان سلام، عزیزم چرا خودت یه تاپیک باز نمی کنی تا کارشناسان تالار مشکلت رو حل کنن ؟ فقط میایی آخر تاپیک همه مشکلتو می نویستی اینطوری کسی نمیتونه بهت کمک کنه!