بهار جان سلام، عزیزم چرا خودت یه تاپیک باز نمی کنی تا کارشناسان تالار مشکلت رو حل کنن ؟ فقط میایی آخر تاپیک همه مشکلتو می نویستی اینطوری کسی نمیتونه بهت کمک کنه!
تشکرشده 194 در 102 پست
بهار جان سلام، عزیزم چرا خودت یه تاپیک باز نمی کنی تا کارشناسان تالار مشکلت رو حل کنن ؟ فقط میایی آخر تاپیک همه مشکلتو می نویستی اینطوری کسی نمیتونه بهت کمک کنه!
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)