به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 54

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 10 دی 91 [ 01:39]
    تاریخ عضویت
    1389-9-01
    نوشته ها
    117
    امتیاز
    2,811
    سطح
    32
    Points: 2,811, Level: 32
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 70 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوسش دارم یا نه ؟ چرا زندگیمو الکی دارم تباه می کنم؟ احساسم رو گم کردم

    نقل قول نوشته اصلی توسط sci
    سلام خواهرم،
    سن شما چقدر است؟ سلام، 22 سالم هست.
    ازدواج، امر بسیار مهمی است و با احساسات صرف و اتشین نسبت به یک نفر یا خیال پردازی و اسطوره سازی فقط به بیراهه ای ختم می شه که بعدها جمع کردنش سخته... من که الان اصلا محبت و خیال پردازی نمیکنم که . من منطقی دارم به قضیه نگاه میکنم. اینکه میترسم دوسش نداشته باشم و بعدا به مشکل بخورم. من میخوام احساسمو بشناسم.
    اینکه ایشون به شما محبت می کنه موجب شده احساست شما درگیر بشه... و چون فردی سنتیمنتال هستید درگیر این رابطه شده اید.. طول این رابطه مهم نیست! شاید ده سال هم طول می کشید... شما تعهدی ندارید، به شما کمک می کنیم تا احساسات واقعی خودتون رو بشناسید
    این سردرگمی شما طبیعیه... چون اطلاعات شما نسبت به ایشون کافی نیست! شما بر خلاف طول ارتباطی که داشته اید، ایشون رو نمی شناسید! و عملا دوستی به منظور شناخت رو تجربه نکرده اید.. باید بگم متاسفانه شما پسر عموتون رو هم کامل نمی شناسید... این به روحیه حساس شما اسیب خواهد زد ...
    من خیلی خوب میشناسمش. خیلییی خوب. ولی به ازدواججدی فکر نکرده بودم. خواهش میکنم ب من فقط کمک کنید حسم رو بشناسم.
    موضوع ازدواج خیلی ظریف، مهم و دقیقه و بحث یک عمر زندگیه
    من به شما پیشنهاد می کنم مدتی ( حداقل سه هفته یا یک ماه) از این اقای محترم و پسر عمو دور باشید و بنویسید:
    ۱. ایا شما می خواهید ازدواج کنید؟ چرا؟
    ۲. چرا فکر می کنید اماده ازدواج هستید؟
    ۳. از چه نوع محبتی خوشحال می شوید؟ از جانب چه کس یا کسانی؟
    ۴. چرا فکر می کنید که این فرد برای فکر کردن به موضوع ازدواج برای شما مناسب است؟
    این سوالات رم که باید بعد از اینکه یه مدت ازش دور بودم جواب بدم.
    ۵. پسر عموی شما چه ویژگیهایی دارد؟ اصلا دوست ندارم درموردش حرف بزنم چون حس خیانت بهم دست میده.از نظر رفتاری: پسرعموم یه آدم آروم هست. اصلا به عشق و احساس و این چیزا اعتقادی نداره. جذبه ی مردونه داره. ویژگیهای ظاهریش هم قدش از دوست خودم بلندتره.کلا خوبه قیافه اش.

    ۶. بی پروا، بدون ترس، پسر عموتون رو با این فرد در خصوصیات مثبت و منفی مقایسه کنید
    خصوصیات مثبت دوستم: مسئولیت پذیر، فوق العاده مهربون، خونواده براش خیلی مهمه، اصلا اهل رفیق بازی و اینا نیست. اهل دخانیات نیست. میدونم که خیلی دوسم داره. نسبت به زندگی من و آینده ای که خواهیم داشت بسیار مسئوله. از الان کار میکنه تا بعدا خانواده ش در رفاه باشن. درسخون هست.شم اقتصادی خیلی خوبی داره و مثل آب خوردن با استفاده از فکرش بودجه مالیش رو دو برابر میکنه. اصلا و ابدا خسیس نیست. کلا به عنوان یک مرد روش خیلی میشه حساب کرد.

    خصوصیات پیر عمو: بسیااار خوشگذرون. بارها و بارها گفته که زن و زندگی چیه بابا ؟ فقط عشق و حال. معذرت میخوام ولی از برادرم فهمیدم که رابطه جنسی داشته با دخترای زیادی. سیگار میکشه، مشروب میخوره. دوره کاردانی 4 ترمه رو 9 ترمه تموم کرد. اصلا به اینکه عاشق کسی بشه اعتقادی نداره. ب فکر آینده و زندگی آینده اش نیست. روحیه آرومی داره. جذابه و آدم رو به طرف خودش جذب میکنه.
    من این سوالا رو فعلا جواب دادم تا نظر شما رو بدونم . فقط خواهش میکنم کمکم کنید و تنهام نزارید. ممنون

  2. 2 کاربر از پست مفید نیلوفر 21 تشکرکرده اند .

    نیلوفر 21 (دوشنبه 28 فروردین 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوسش دارم اما نمیدونم بهش بگم یا نه
    توسط jellybean در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 24 دی 93, 14:34
  2. 8 ماه تنهام همسرم وسایلشو برد مهریه ونفقه اجرا گذاشته
    توسط ali.amamverdi در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 25 آذر 91, 01:44
  3. نمیدونم با گذشته ناپاک دختری که دوسش دارم چیکار کنم؟
    توسط esy در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 آذر 90, 14:22
  4. مشكلات نو عروسان
    توسط گلسا شاملو در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 شهریور 90, 14:06
  5. *يافتن وسایل ضد بارداري در وسايل شخصي اش(کاندوم؛مساله این است!)
    توسط sepideh در انجمن سوء ظن، تجسس و خیانت همسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 اسفند 87, 15:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.