مادلین
من موافقم که نباید به خانوادت بگی
اما موضوع اینه که مساله چی بوده که به خانوادت گفتی؟
چطوری گفتی؟
به هر حال پدر و مادر دلسوزترین کس هستن برا آدم
اونا که چیزی از زندگیت نمیدونن بازتاب حرفهای خودته که اونا میگن
پس به حرفهاشون خوب فکر کن و مطمئنشون کن که تو برای زندگیت ارزش زیادی قائلی
مطمئنشون کن که نمیزاری بت ظلم شه
وقت اونا خیالشون از تو راحت باشه
دیگه هی گیر نمیدن







مادلین

علاقه مندی ها (Bookmarks)