به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 57

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 شهریور 98 [ 04:45]
    تاریخ عضویت
    1391-1-27
    نوشته ها
    107
    امتیاز
    8,142
    سطح
    60
    Points: 8,142, Level: 60
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 8
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    111

    تشکرشده 98 در 58 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Cool شوهرم بیش از حد بهم خیانت کرده چه کنم؟

    با سلام و خسته نباشید.من نزدیک به دو ساله که ازدواج کردم یعنی یک سال نامزد بودم و تقریبا یک ساله عروسی کردم. طی این مدت از شوهرم یه سری رفتار ناشایست از قبیل دروغگویی و بدقولی و خیانت دیدم طوری که از اول ازدواج و در دوران نامزدی بهم میگفت که خیلی بی ریختم و بعدها شروع به مقایسه ی من با دیگران کرد و حدود 3 ماه بعد عقدمون متوجه رابطه پنهانیش با دخترا شدم اعم از تلفنی و چت طوری که باهاشون قرار ملاقات میذاره و بهشون قول ازدواج میده و بیشتر در مورد مسایل جنسی حرف میزنه هر وقت من متوجه رابطه اش میشم باهاش قطع ارتباط میکنه و تا اینکه من میخام به روال عادی برگردم باز متوجه ارتباطش با یکی دیگه میشم.من تا 3 ماه پیش خیلی کمک کردم که درست بشه حتی خودش به قرآن قسم خورد و من فکر کردم که دیگه دنبال این کارا نمیره ولی بعد اون چند بار هم تکرار کرده منم مجبور شدم به خانوادم بگم و قهر کردم بعدچند روز برگشتم خونه مون و آخرین فرصت رو بهش دادم و براش سنگ تمام گذاشتم تا دیگه واسه کاراش بهانه نیاره ولی تقریبا یک هفته قبل عید باز با دختری از طریق چت ارتباط تصویری داشت و هم از طریق تلفنی و...شوهرم با این کارش آخرین فرصتشو از دست داد ولی من به خاطر عید موندم خونه با اینکه دیگه هیچ احساس و اعتماد و علاقه ای بهش ندارم و فقط به فکر جدایی هستم. من تا کنون ازش خواستم پیش روانشناس بریم ولی هر دفعه بهانه میآره و میگه من مشکلی ندارم و تو بدبینی یا دنیای مجازیست هر کاری دوست داشته باشم میکنم و بعضی وقتا میگه روانشناس میگه طلاق بگیرین و من طلاق بده نیستم...شوهرم30 ساله و کارشناس ارشد روانشناسی بالینی هست و فعلا بچه نداریم.در ضمن من تا بحال چندین بار به صورت مسالمت آمیز باهاش حرف زدم و دلیل کاراشو پرسیدم که یا انکار میکنه یا شروع به کوچک کردن کاراش میکنه و یا میگه مشکلش با منه اوایل میگفت به خاطر بداخلاقی من و اخیرا میگه به خاطر ظاهر من و اینکه دیگه به این کارا عادت کرده با اینکه من نه بداخلاقم و نه بد قیافه...به شدت نگران آینده ام با این مرد هستم آیا امکان درست شدنش هست؟ چقدر زمان میخاد؟ آیا اعتماد و علاقه ی من برگشتنیست؟ آیا نشانه ای از بیماری خاصی است؟ آیا ماندن به پای چنین مردی اتلاف عمر نیست؟ با اینکه هیچ امیدی بهش ندارم و مدام مورد بی مهری و بدقولی و دروغ قرار گرفتم ولی ازتون خواهش میکنم کمکم کنید.ببخشید که طولانی شد و ازتون ممنونم.

  2. 4 کاربر از پست مفید etemade shekaste تشکرکرده اند .

    etemade shekaste (یکشنبه 24 دی 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 01:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.