به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 564

Threaded View

  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 اسفند 92 [ 23:20]
    تاریخ عضویت
    1390-4-25
    نوشته ها
    643
    امتیاز
    4,583
    سطح
    43
    Points: 4,583, Level: 43
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    2,779

    تشکرشده 2,844 در 585 پست

    Rep Power
    80
    Array

    RE: خاطرات قشنگ و عاشقانه من و همسرم (2)

    [/size]سلام بچه هامن همون يك زن اميدوار هستم.ديروزكه ميخواستم بيام سايت پسوردمو قبول نميكرد و حالا كه پسوردمو ريست كردم هيچ كدوم از پسوردهايي هم كه سايت بهم ميده رو قبول نميكنه خلاصه مجبور شدم يك نام كاربري جديد بسازم.از مديران هم خواهش ميكنم اگر ممكنه به اين مشكل من رسيدگي كنن من نام كاربري اصليمو بيشتر دوست ميدارم:(

    حالا بريم سراغ يه خاطره جديد... همسر من معمولا زياد اس ام اس عشقولانه ي اون جوري به من نميده خيلي راحت ميگه دوست دارم يا دلم تنگ شده يا از اين حرفها ..بدون هيچ رنگ و لعاب.اما گوشيش هميشه پره از اس ام اسهاي جك و طنز.منم كه هميشه خدا دنبال يه گير جديد ميگردم بهونه ميگرفتم كه چرا واسه من اس ام اس عشقولانه نميفرستي.اونم هميشه قسم و آيه كه به خدا دوستام همه مردن و اكثرا مجرد فقط اس ام اس جك برام ميفرستن اس ام اس عشقولانه از كجا بيارم در عوضش راحت و ساده برات ميفرستم دوست دارم يا از اين حرفها.
    خلاصه اينم شده بود چاشني يه لوس بازي كوچولو براي من.تا اين كه چند روز پيش اومديم مسافرت خونه ي مادرم.همسرم بدو بدو رفت توي اتاق سابق من يه چيزيو برداشت رفت توي اتاق ديگه درو بست منم خسته و كوفته رفتم ساكو باز كنم.كه يه دفعه ديدم يه اس ام اس ازطرف همسرم برام اومد: خونه ي اجاره اي داري براي يه آدم تنها؟ قلبشو پيش ميده جونشو ماه به ماه! منو ميگيد چشام شد چهار تا!!بعدش ديدم همسرم با يه نيش باز از اتاق اومد بيرون يه مجله ي اس ام اسم دستش بود! نگو اينو عيد خريده بوده كه از روش هر روز يه اس ام اس عاشقانه براي من بفرسته خونه ي مامانم اينا جاش گذاشته!!
    دردي كش اين ميخانه........صد ناله وصد فغان دارد

  2. 39 کاربر از پست مفید یک زن امیدوار تشکرکرده اند .

    anahid (پنجشنبه 10 مرداد 92), hamtta (پنجشنبه 28 شهریور 92), Mr.Anderson (شنبه 02 فروردین 93), یک زن امیدوار (چهارشنبه 18 بهمن 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:11 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.