سلام
من گل یاس هستم
به علت طولانی شدن تایپکم قفل شد.
من تازه واردم و سعی می کنم تو این تایپک رعایت کنم.
فعلا مشکل من حل نشده.از نظراتی که دوستان عزیز در تایپک قبلی دادند ارا گرفتم و به این نتیجه رسیدم که باید صبر کنم و هیچ تماسی با شوهرم نداشته باشم.از کارشناسها هم خواسته بودم به بنده نظر بدن که نشد.
دیگه زیاد تایپک نمی زنم و در صورت نیاز از دوستان نظر می خوام.








علاقه مندی ها (Bookmarks)