سلام و عرض ادب
انجمن خیلی جالبی دارید.
من ۲۳ سالمه و دانشجوی ترم آخر لیسانس هستم. کار نسبتاْ خوبی دارم. در حال تهیه مسکن هستم. سربازی نرفتم ولی تو همون شرکتی که کار میکنم میتونم خدمت سربازی رو بگذرونم.
سه ترم پیش به یکی از دخترهای همکلاسی علاقه مند شدم و زیر نظر گرفتمش. تا الان سعی کردم احساساتم رو کنار بذارم و با عقل تصمیم بگیرم. عاشقش نیستم ولی ازش خوشم اومده. چون در درجه اول چیزی که مد نظر اکثر آقایون هست چهره و تیپ و مسائل ظاهری هست.
شناخت کافی در موردش ندارم. چیزی که من دیدم دختر خوب٬ با شخصیت٬ باوقار٬ جدی٬ چهره زیبا٬ تیپ معمولی هست.
اما نمیدونم نامزد داره یا نه. نمیدونم بیرون از دانشگاه با کسی رابطه داره یا نه. چیزی که برام مهمه اینه که چه اعتقاداتی داره. حتی نمیدونم نماز میخونه یا نه. یعنی قبل از اینکه بخوام از اخلاقش چیزی بدونم اعتقادات مذهبیش برام اهمیت داره.
چون آخرین ترمی هست که تو اون دانشگاه هستم خواستم با شما مشورت کنم ببینم کار درستی هست که با اون خانم مستقیما صحبت کنم و موضوع علاقه خودم رو مطرح کنم؟
چون باید بدونم چه اعتقادات و اخلاقی داره که بعد با خانوادم در میون بذارم و خواستگاری برم. خانواده من مذهبی هستن. اگر اعتقادات اون خانم با اعتقادات من و خانوادم یکسان نباشه خانوادم به شدت مخالفت خواهند کرد که به نظر من منطقی هست و من چیزی نمیتونم بگم.
ممنون اگر راهنمایی کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)