سلام .
خانومي خيلي مواظب باش .
اول خودم رو معرفي كنم : يه دختر مذهبي با اعتقاد به نماز و روزه و حجاب
اما اينكه دوستان ميگن اگه امروز شراب ميخوره فردا سيگار ميكشه پس فردا حشيش ، يه كمي شلوغ كردن قضيه است . چون خيلي از خونواده هايي كه از مشروبات به عنوان نوشيدني (ميدونم حرامه ) استفاده ميكنن كلا طبع مشروبات و دود رو متضاد ميدونن . حكم نكنيد كه اگر x آنگاه y اتفاق ميفتد كه رفيق ما بگه اين آدم اينطوري نيست .
خيلي ها ميدونن چقدر بخورن كه مست نشن و حتي مستي رو حرفه اي نميدونن . (من كاري به عقيدشون ندارم )
اما خطاب به مريم:
مريم عزيز اينكه ايشون به مشروب عادت كرده و اون رو يه مسكن ميبينه براش سخته تا كنار بذاره .
شايد يه روزي براي شما كنار بذاره و در شرايط گل و بلبل هم ادامه بده
اما هميشه در شرايط سخت مشروب رو به عنوان مسكن به ياد مياره . مخصوصا كه سالهاست عادت كرده .
من تجربه اين چنيني با فردي داشتم . در نهايت توي سختي ها بعد از 7 سال پاكي به مشروب رو آورد .
اگر مشروب برات زيبا نيست لطفا درخواست ايشون براي ازدواج رو نپذير .
گويا من يه كم دير نظر دادم . پاسخ شما رو نديده بودم .









علاقه مندی ها (Bookmarks)