سلام دوستان. من خیلی جاها خوندم که برای انتخاب همسر بدور از احساسات باید تصمیم گرفت و انتخاب کرد. ولی چرا؟ مگه قرار نیست که احساسات تا همیشه بین همدیگه بمونه؟ اصلآ چرا باید بدون احساسات به طرف مقابل نگاه کرد و تصمیم گرفت؟ اگه قرار باشه که احساسی در کار نباشه چه فایده ای داره؟
دلیله سوال من اینه که خودم تو یک همچین شرایطی گیر کردم. از لحاظ احساسی وابسته شدم و دوستش دارم. اما اگه بدور از احساسات بهش نگاه کنم پشیمون میشم و فرد ایده آل برای زندگی من نخواهد بود!!