به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 39

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1388-11-09
    نوشته ها
    198
    امتیاز
    3,644
    سطح
    37
    Points: 3,644, Level: 37
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    472

    تشکرشده 490 در 114 پست

    Rep Power
    36
    Array

    دلم میخواد ولش کنم و برم .کاش وابسته نبودم

    سلام دوستان گلم
    خیلی به کمکتون نیاز دارم نمیدونم از چی و کجا بگم
    من تاپیک زیاد زدم و به نتیجه نرسیدم امیدوارم توی این تاپیک کمکم کنید
    از اخلاقهای بد شوهرم خسته شدم
    کاش از نظر مالی درآمد داشتم اونوقت اونو ول میکردم و میرفتم و اونم به آرزوش میرسید
    خیلی خیلی بداخلاق و ایرادگیره
    و توی حرفهاش خیلی بی احترامی به من میکنه و انگار نه انگار منم آدم شخصیتم رو خورد میکنه و انتظار داره بعد از توهینهاش هم ناراحت نشم
    اصلا توی خونه بچه رو حتی واسه ده دقیقه هم نگه نمیداره وقتایی که مهمون دارم کار دارم حموم میخوام برم مشکل اینه که بعدش هم لحن و نگاه پر از نفرت و غرغر هاشه که واسه 5 دقیقه نگه داشتن بچه سرازیر میکنه

    منو فقط واسه پخت و پز و نظافت خونه میخواد خودش بارها اعتراف کرده که کار به کار من نداشته باش باهام حرف بزنی و نزنی مهم نیست فقط واسم غذا بپز
    حالم ازش به هم میخوره وقتی با حسرت از مردهایی حرف میزنه که زنهای خراب توی خیابونو سوار میکنن و همیشه توی دعوا میگه که اونم اینکار رو میخواد انجام بده (بخدا فقط کافیه بدونم از این کثافت کاریها میکنه واسه همیشه ولش میکنم و میرم .دلم از این حرفاش خونه )

    همش با خودم میگم مردی که اینقدر خوردت میکنه چرا باهاش زندگی میکنی فقط چون داره خورد و خوراکمو میده ؟
    بخدا اینقدر نسبت به بچه هم بی محبته که بچه پیش اون همیشه خجالت میکشه انگار پیش یه غریبه است خیلی وقتا مردهایی رو میبینم که اینقدر دور بچشون میچرخن و هواشو دارن گریه ام میگیره شوهر بی عاطفه من بچه هم یه ساعت گریه کنه میگه چیه میخوای بمیری
    عید امسالم با بد اخلاقیهاش واسم حروم کرد اصلا حس عید و سال نو رو نداشتم
    گلوم پر از بغضه و دلم شکسته و خورد و داغون فقط پست های شما مرهم دل منه



  2. 4 کاربر از پست مفید saint mary تشکرکرده اند .

    saint mary (دوشنبه 08 خرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:36 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.