سلام دوستان گلم
خیلی به کمکتون نیاز دارم نمیدونم از چی و کجا بگم
من تاپیک زیاد زدم و به نتیجه نرسیدم امیدوارم توی این تاپیک کمکم کنید
از اخلاقهای بد شوهرم خسته شدم
کاش از نظر مالی درآمد داشتم اونوقت اونو ول میکردم و میرفتم و اونم به آرزوش میرسید
خیلی خیلی بداخلاق و ایرادگیره
و توی حرفهاش خیلی بی احترامی به من میکنه و انگار نه انگار منم آدم شخصیتم رو خورد میکنه و انتظار داره بعد از توهینهاش هم ناراحت نشم
اصلا توی خونه بچه رو حتی واسه ده دقیقه هم نگه نمیداره وقتایی که مهمون دارم کار دارم حموم میخوام برم مشکل اینه که بعدش هم لحن و نگاه پر از نفرت و غرغر هاشه که واسه 5 دقیقه نگه داشتن بچه سرازیر میکنه
منو فقط واسه پخت و پز و نظافت خونه میخواد خودش بارها اعتراف کرده که کار به کار من نداشته باش باهام حرف بزنی و نزنی مهم نیست فقط واسم غذا بپز
حالم ازش به هم میخوره وقتی با حسرت از مردهایی حرف میزنه که زنهای خراب توی خیابونو سوار میکنن و همیشه توی دعوا میگه که اونم اینکار رو میخواد انجام بده (بخدا فقط کافیه بدونم از این کثافت کاریها میکنه واسه همیشه ولش میکنم و میرم .دلم از این حرفاش خونه )
همش با خودم میگم مردی که اینقدر خوردت میکنه چرا باهاش زندگی میکنی فقط چون داره خورد و خوراکمو میده ؟
بخدا اینقدر نسبت به بچه هم بی محبته که بچه پیش اون همیشه خجالت میکشه انگار پیش یه غریبه است خیلی وقتا مردهایی رو میبینم که اینقدر دور بچشون میچرخن و هواشو دارن گریه ام میگیره شوهر بی عاطفه من بچه هم یه ساعت گریه کنه میگه چیه میخوای بمیری
عید امسالم با بد اخلاقیهاش واسم حروم کرد اصلا حس عید و سال نو رو نداشتم
گلوم پر از بغضه و دلم شکسته و خورد و داغون فقط پست های شما مرهم دل منه![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)