به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

Threaded View

  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    با برادر بد دهن و عصبیم به مشکل برخوردم...(بهتر ازاینجا جایی نبود که مطرح کنم مشکلمو)

    سلام دوستان

    با اینکه خداحافظی کردم اما به مشکلی برخوردم که هر چی فکر کردم کجا و با کی مطرح کنم بهتر ازاینجا ندیدم.خوشمم نمیومد با یه اسم کاربری دیگه ای بیام و.یعنی چی اخه؟

    مشکلم با برادرمه که دو سال ازم کوچیکتره...من و برادرم بخاطر تفاوت سنی کمی که داریم از بچگی با هم صمیمی بودیم و کم کم که بزرگ شدیم خیلی با هم درددل میکردیم اما کم کم اخلاقامون با هم فرق کرد و از هم کمی دور شدیم اما اوجش پارسال بود.

    اول بگم برادرم خیلی خیلی عصبی و حساس شده و با دو تا کلمه حرف حسابی جوش میاره و داد و بیداد و گاهی پرت کردن وسایل و...کاری که من خیلی ازش بدم میاد.
    به نظرم کمی لوده هم میاد یعنی تو جمع خنده ها و قهقهه های بلندی داره و با هر کسی تو هر سن و جایگاهی شوخی میکنه که به نظرم درست نیست اما به هر حال این موضوع شخصیشه و به من ربط انچنانی نداره..

    مشکل من با بددهنی و زود جوش اوردنشه

    به هر حال تا پارسال هر طور بود باش کنار میمودم اما یه دعوایی بینمون پارسال پیش اومد که بعد دو دقیقه چنان جوش اورد و شروع به پرت کردن وسایل و بددهنی کرد.کاری که خیلی من بدم میاد.

    من دلم میخواد پسر هر کی که هست عفت کلام داشته باشه و یه سری حرمتها رو نگه داره اما برادرم حرفی زد که باعث شد تا یه سال و نیم تو روش نگاه هم نکنم.هر چند بعدش خیـلی عذرخواهی کرد اما ان سبو بشکست و ان پیمانه ریخت.

    حالا سال تحویل اشتی کردیم اما باز دوباره زود عصبانی شدناش شروع شده.خوب من ترجیح میدم کلا باش حرف نزنم و اعصابم خورد نشه تا اینکه مدام داد و فریادش و احیانا حرفای نامربوط از دهنش بشنوم.

    حالا از شما راه حل میخوام که چیکار کنم؟

  2. 2 کاربر از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده اند .

    بهار.زندگی (شنبه 07 مرداد 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مامان عصبیی شدم
    توسط arezoo_z1366 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 08 اردیبهشت 97, 09:50
  2. لطفا" من رو راهنمایی کنید , من خیلی عصبانیم
    توسط اسکارلت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 06 مهر 92, 14:43
  3. چیکار کنم از عصبانیتم کاسته بشه...(نیازمند راهنمایی شدید)
    توسط بی وفا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 مرداد 92, 16:36
  4. جدایی به علت عصبی و پرخاشگربودن همسر
    توسط 7289 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 64
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:05
  5. توصیه‌هایی برای غلبه بر عصبانیت
    توسط lord.hamed در انجمن پرخاشگری و عصبانیت
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 87, 17:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 03:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.