خیلی ساده اش این است که شما بسیار احساساتی هستید ، و عنان اراده و رفتار و گرایشها و علائقتون دست احساسات ( کودک درون ) شماست و این مخرب و خطرناک هست ، و نیازه با شناخت بیشتر خود ، بخصوص احساسات و عواطفتان ، در جهت کنترل آن و محوریت بخشیدن به عقلانیت کار کنید .
عدم کنترل این احساسات در مورد همجنس زمینه ساز اختلال در گرایش جنسی است که یک هشدار جدی برای شماست . اگر به احساسات خود در مورد این شخص همنجس میدان داده و پر و بال دهید و تمایل به برقراری ارتباط با او را بها دهید و با عنوان عشق و افکار رمانتیک پی گیری کنید ( حتی فقط در خیال خود ) مطمئناً اختلال را گرایش جنسی را نشان می دهد .
بهترین کار برای مهار و کنترل احساس و هیجاناتت مراجعه به یک مشاور مطمئن و مطالعه در این زمینه هست .
لینکهای زیر را هم بخوان
http://www.hamdardi.net/thread-9047.html
http://www.hamdardi.net/thread-9046.html
.








علاقه مندی ها (Bookmarks)