سلام به همه
من 28 سالمه و همسرم 31 سالشه.
همسرم از نوجوانی سیگار می کشیده ولی بعد از 3 سال زندگی مشترک تصمیم به ترک سیگار گرفته. می خوام کمکش کنم ولی نمی دونم چجوری؟!
حالا که این فرصت رو بدست آوردم نمی دونم چطور ازاش استفاده کنم؟ نمی خوام این فرصت طلایی رو از دست بدم. چطور کمکش کنم؟
آیا اگر راجع به سیگار صحبت کنم بهتره یا اینکه اصلا به این موضوع اشاره نکنم و اسم سیگار رو هم نیارم؟
از دیروز سیگار نکشیده، یعنی یک روز و نصفی این خیلی محشره ولی احساس می کنم که داره کلافه می شه، هر یک ساعت یکبار می گه "هیچی سیگار نکشیدم" .....
می ترسم صبرش تموم شه.....
چطوری بهش کمک کنم؟
چطوری تشویق اش کنم؟
چطوری سرش رو گرم کنم؟
چه جور خوارکی هایی براش آماده کنم؟
از چه جمله هایی استفاده کنم؟![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)