به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: خیانت

Threaded View

  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 دی 92 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-12-10
    نوشته ها
    251
    امتیاز
    2,517
    سطح
    30
    Points: 2,517, Level: 30
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 83
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,315

    تشکرشده 1,426 در 250 پست

    Rep Power
    40
    Array

    خیانت

    سلام دوستان عزیز.
    در ادامه پست جدید رایحه من یکی از مشکلاتمو که بی ربط نبود عنوان کردم یکی از دوستان پیشنهاد پست جدید دادن و چون موضوع خیلی مهمی تو زندگیه مشترکه مخصوصا واسه خانوما فکر نمیکنم بد باشه به طور کلی روش بحث کنیم فقط کاش آقایون بیشتری همکاری میکردن تا کمک بهتر و بیشتری میشد
    در ضمن نمیدونم قبلا این موضوع تو انجمن اومده یا نه؟و اگر بوده مفید پیش رفته یا نه؟
    لطفا اگر قبلا هم بوده اجازه بدید دوباره سر بگیریم

    خیانت،دروغ،شک،
    همسر دوم،دوستیو...


    .........................
    سلام رایحه عزیز و همه دوستان
    راستش منم از دیروز درگیر ماجرایی شدم اومدم اینجا ببینم میتونم راهی پیدا کنم که این پستو دیدم خیلی خوشحال شدم
    دیروز درست یا نادرست گوشی محسنم و یه نگاه انداختم توش پیامایی دیدم که محسن واسه دوست دختر دوستش فرستاده بود اونا همه با هم هم کلاس دانشگان
    جوابای دختر خانم پاک شده بود اما پیامای محسن بود
    قبل ازدواجمون، گروهی با هم بودن دختر و پسر اما محسن با کس خاصی نبوده اما بارها بهم گفته اگر رابطه خاصی نباشه این دوستیا بعد ازدواج هم موردی نداره
    من بهش ایمان دارم اما فقط از کلماتی که پیاماش استفاده کرده بود خوشم نیومد (عاشقتم رفیق، قربونت،خیلی دلتنگم،17هم میام،و....)با اینکه مضمونش دلتنگی تبریک سال نو و یاد خاطرات گذشته بود.جالب اینکه من خیلی خیلی رو این موضوعها حساسم اما اینبار خیلی ناراحت نشدم فقط دنبال راهی میگردم که عاقلانه برخورد کنم بگم این کلملت درست نیست به خدا نیست با اینکه میدونم قبول نمیکنه
    واسه همین دیروز که بیرون بودیم موضوع روابط دوستی جنس مخالفو قبل و بعد ازدواج پیش کشیدم خیلی حرف زدیم اخرش ازم پرسید چی شده که این بحثو پیش کشیدم و....
    حالا نمیدونم جریان اصلیو به روش بیارم یا نه
    با توجه به این که گوشیشو در نبودش چک کردمو
    اینکه اون خانوم نامزد دوست همسرمه
    دانشگاه محسن شهرستانه تو پیاماش گفته بود که 17هم میره
    نمیدونم......................



  2. کاربر روبرو از پست مفید فائزه_م تشکرکرده است .

    فائزه_م (سه شنبه 15 فروردین 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:48 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.