آقای محسن ناصری،
متوجه شرایط سختتون هستم. مخصوصا که این اتفاقات در عید افتاده و زمانی هست که به هر حال انتظار شادی و ارتباطات بیشتر است و اولین عید مشترک شما و همسرتون هم هست. پس متوجهم ! اما ...
شما فقط برای ما ماجرا را تعریف می کنید. در هیچکدام از پست هایتان تایید یا رد نظر دوستان، درخواست راهنمایی بیشتر، علت موافقت یا مخالفتتون با راه حلها و ... دیده نمی شه. اقدامی هم که نکرده اید!








علاقه مندی ها (Bookmarks)