سلام دوستان
من یه خواستگاردارم که پسرعمم هستش
ایشون تمامم شرایطش خوبه و من احساس میکنم میتونم به اون علاقه مند بشم ولی به چیزی که فکر میکنم و عذابم میده اینه که دخترری هستم که به عشقم محبت زیاد میکنم و دوست دارم به همون اندازه بهم محبت کنه.واز این لحاظ نمیدونم بعد از ازدواجمون ایشون نسبت به من اینجوری میشه یا نه.چون اون منو ایده ال میدونه ولی نمیدونم به من علاقه داره یا نه.واول خانوادش منو انتخاب کردن بعد خودش
نمیدونم چطور باید فهمید مردا بعد ازدواجشون اگه زنشون بخواد و بهش محبت کنه اونم از محبت سیرابش میکنه یا نه.
چطور باید بفهمم؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)