سلام
مطمئنا بعد از خوندن مطالب سخنان و نظراتي مثل:
... من يادم بود ولي وقت نميكردم بپرسم
... منم ميخواستم يادآوري كنم ولي شما پيش دستي كردين.
... من چندين بار طي پيغام خصوصي از x , y , z پرسيده بودم، باور نميكنين از خودشون بپرسين.
.
.
.
و هزار و يك توجيه ديگر
ارسال خواهد شد.
اين يك انتقاد كلي از تمام اعضايي است كه قبل از 20 فروردين 1387 در اين سايت مشغول به فعاليت و همدردي بودند.
يه نگاهي به لينك زير خصوصا ارسال 17 بيندازيد:
تو رو خدا کمکم کنین فقط دوروز وقت دارم
به راستي يسنامها كجاست و در چه وضعي به سر ميبره؟
![]()









پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)