سلام به همه
پسری هستم 25 ساله قصد ازدواج دارم یک دختر خانمی بهم معرفی شده از لحاظ خانواده خودش تحصیلاتش همه و همه خوبه
اما تنها مشکلی که منو داره آزار میده اینه که ایشون یکبار با فردی عقد کرده ولی بعد از اینکه فهمیده اون فرد مشکل روانی داره طلاقش رو گرفته حالا من موندم چیکار کنم نمیدونم حس اینکه الان شوق ازدواج دارم و شاید بعد کمی سرد بشم آیا این مورد میتونه واسم مشکل ساز بشه خیلی 2 دل شدم آیا کسی راهکاری پیشنهادی به ذهنش میرسه منو راهنمایی کنه
ممنون








علاقه مندی ها (Bookmarks)