یادم باشه که.....
گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شود
گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام می گردد
گاهی با یک کلمه ، يك انسان نابود می شود
گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکند
!! مراقب بعضی یک ها باشیم
در حالی که ناچیزند ، همه چیزند.....
تشکرشده 15,109 در 3,401 پست
یادم باشه که.....
گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شود
گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام می گردد
گاهی با یک کلمه ، يك انسان نابود می شود
گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکند
!! مراقب بعضی یک ها باشیم
در حالی که ناچیزند ، همه چیزند.....
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)