[/size]سلام خدمت شما
من عضو جدید هستم.23 سالمه یه مشکلی دارم که آزارم میده و میخوام باهاتون در میون بزارم که راهنمایی ام کنید.من نزدیک 2 یا 3 ساله که نسبت به مسایل جنسی حساس شدم و گاهی نه همیشه این حس آزارم میده و از این میترسم که از راه بدرم کنه باتوجه به اینکه من از یک خانواده آبرومندم و تازگیا هم به اصرار مادرم شروع به نماز خوندن کردم.این حسم تازگیا باز بسراغم میاد جوری که دوس دارم اون لحظه با یه جنس مخالف درموردش همصحبت شم.دیشب هم وسوسه شدم و برای اولینبار با یکی چت کردم ولی بعد احساس عذاب وجدان کردم و از همه بدتر ترسیدم که نکنه منم تو این راه بیفتم،همیشه از این میترسیدم که به راه بد کشیده بشم.ولی خب پیش مادرم دردو دل میکنم و با اونکه برام سخت بود قضیه ی چت رو براش گفتم تا یکم آروم شم.ولی نیاز دارم تا با کسانی غیر مادرم دردو دل کنم تا بهم بگن این حس چیه و چکار کنم برا کنترلش.