سلام دوستان عزیز

میخواستم دوباره ازتون کمک بگیرم

1هفته بود که رابطمون خیلی خوب شده بود البته خودمو میکشتم که به ذوق بیارمش
تمام تلاشمو میکردم که اینقدر بهش محبت کنم که اونم وقتی ناراحتم میکنه بی تفاوت نباشه
نگیره بخوابه ومن زارزار گریه کنم.یا بهم زنگ نزنه و راحت زندگیشو بکنه
ولی امروز دوباره دعوامون شد بازم سر چیزای مسخره
و برگشت گفت اصلا نمیخوام خانوادت واسمون عیدی بیارن
من ومامانم چند روزه این همه تلاش کردیم که همه چی عالی بشه
حالا سر یه چیز کوچولو عیدمو خراب میکنه
قرار ه فردا بیاد شهر خودمون(اخه یه شهر دیگه کار میکنه)
کلی ذوق داشتم و یه عالمه برنامه ریخته بودم که فردا میاد ولی حالا دارم گریه میکنم
من تحمل ناراحتی اونو ندارم ولی اون دلمو خیلی میشکنه بعد هم طوری رفتار میکنه که انگار نه انگار ناراحتم زجر میکشم احساس میکنم خیلی براش بی ارزشم
بچه ها به نظرتون به خانوادم بگم که اون عیدی هارو نیارن؟؟؟؟؟
اخه قبلا هم سر چیزای دیگه اینکارو کرده و من خودمو سبک کردم
اخه این همه خرج کن اخرشم حالا منتم بذاره

و اینکه چیکار کنم که موقع دعوا و ناراحتی بهم توجه کنه و به نارتحتیم عکس العمل نشون بده؟؟؟؟؟؟؟اینجوری رفتار کردنش باعث میشه فکر کنم فقط موقع خوشی منو میخواد و ناراحتیم براش مهم نیست

دوستان لطفا کمکم کنید
اخه فقط امشبو فرصت دارم تصمیم بگیرم:
چیکار کنم؟؟؟