به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 43

Threaded View

  1. #38
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 آذر 91 [ 15:32]
    تاریخ عضویت
    1390-10-19
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    1,278
    سطح
    19
    Points: 1,278, Level: 19
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    93

    تشکرشده 93 در 31 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همسرم اندام خاصی می طلبد میترسم ظاهرم یه مشکل جدی بشه...

    سلام تسوکه عزیز حرفات خیلی به من آرامش میده ولی اون یه تیکه که دنبال مو میگردم و اشتباه کردی از اول اینقد بد بین نبودم
    اولای عقدمون خیلی بهش اعتماد داشتم
    ولی یه مدتی که از عقدمون گذشت من یه چیزهایی دیدم که همین باعث بد بینی من شد
    اسم یه خانوم و دیدم که به گفته ی خودش همکارش بوده که همینطوری به اسم کوچیکش تو موبایلش ذخیره کرده بود منم به راحتی قبول کردم
    دوباره ت کامپیوترش چند تا عکس از یه دختری دیدم
    یه درایوپر از فیلم های س...... تو کامپیوترش بود
    وقتی باهم میرفتیم بازار یا بیرون متوجه نگاهاش به خانم های دیگه میشدم
    منم آدم خیلی خیلی زود رنجی هستم به قول یه نفر اصلا پوست کلفت نیستم خیلی ضعیفم
    حرفهایی که ازش میشنیدم و بعدش میفهمیدم دروغ گفته((من از دروغ متنفرم.......))
    اما من تمام اونها رو فراموش کردم و اصلا به روش هم نیاوردم((البته بعد از اینکه با صحبت کردن باهم تا حدودی مشکلمون حل شد))
    باید چندین بار زنگ بزنم به گوشیش تا آخر هم اشغال میکنه و میگه یه ربع دیگه زنگ میزنم و دوساعت دیگش زنگ میزنه
    البته با خودم میگم خب حتما سر کار دستش بنده اما حتی وقتهای غیر اداری هم همینطوره((من خیلی بدم میاد وقتی بهش زنگ میزنم گوشی روم قطع میکنه))
    خلاصه اینا چیزهایی بودن که به دست فراموشی سپرده بودم اما مجبور شدم بگم و دوباره خاطرات تلخش برام زنده بشه
    من تمام این چیزها رو فراموش کردم و بی خیالشون شدم اما هنوز تاثیراتشون روی ذهنم باقی مونده که اونارو هم آروم آروم از بین میبرم چون شوهرم و با زندگیم و دوست دارم
    دارم رو خودم کار میکنم نصبت به قبل خیلی خیلی کمتر بهش ایراد میگیرم
    بعضی اوقات شده که اون بهانه گیری میکنه
    ولی بازم من کوتاه میام و سعی میکنم آرومش کنم
    توکل به خدا پیش میریم ببینیم چی میشه

  2. 2 کاربر از پست مفید baharann تشکرکرده اند .

    baharann (یکشنبه 28 اسفند 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مرخصی اعضاء تالار ....( چند وقت به مرخصی می روم)
    توسط محمدابراهیمی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 فروردین 97, 16:35
  2. ایا به خاطر نی نیم بهتره این ترم رو مرخصی بگیرم؟
    توسط MYBABY در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 10 شهریور 91, 13:26
  3. دخالت خانواده در امور شخصی
    توسط roze-zard در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 مرداد 91, 01:39
  4. انتخاب شغل و دغدغه های شخصی
    توسط محمد ضا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 08 بهمن 86, 16:49

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:58 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.