خوب تو این یه روز که نبودم چه خبر شد؟...اتفاق خاصی نیفتاد؟
یا خدا...من نمیدونم چه جوری از رو این اتیشا میپرن..ما از رو همون پِنقِل اتیش هم با ترس پریدیم...
خوب خوبید؟خوشید؟سلامتید؟
اگه از حوال منم بپرسین ملالی نیست جز دوری شوهر:)
اخ جون شارژ عیدانه...فقط از نوع شکلاتیش باشه لطفا:)
ببخشید اقا حامد من متوجه نشدم شما از کجا فهمیدین بچتون پسر خواهد شد؟..یعنی سونوگرافی انقد پیشرفت کرده که هنوز مادر بچه پیدا نشده جنسیت بچه تعیین میشه؟؟حالا می گم خدایا زن می خوام.
پس فردا میگم بچه می خوام.
بعدش می گم بچه ام درس بخونه.
.بعدش بچم زن می خواد..
یا شما پسر دوستین؟ زود بگید نکنه شما ضد زن هستید؟
.............
پ.ن : پِنقِل= کوچولو-یه ذره







...فقط از نوع شکلاتیش باشه لطفا:)
؟ زود بگید نکنه شما ضد زن هستید؟
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)