مهراوه جون سلام:
از راهنمااهاتون خیلی ممنونم. مرسی که منو درک میکنی این بهم آرامش میده. خیلی وقتا به خاطر این موضوع چند روز ناراحتم ولی به روی خودم نمی آرم بعد از چند روز یه دفعه سر یه موضوع کوچیک و پیش پا افتاده اعصابم میریزه به هم و اونوقت مثل بمب منفجر میشم آخرشم به این نتیجه میرسیم که موضوع خیلی بی اهمیت بوده که من انقدر به خاطرش عصبانی شدم و همش تقصیر من بوده خودم میدونم که دلیل اصلیش چی بوده ولی شوهرم نمیدونه و میذاره رو حساب اینکه تو کم حوصله و بد اخلاقی
دوستان لطفا نظراتتونو بگید









علاقه مندی ها (Bookmarks)