سلام ...بزارید از اول اصل کلاممو بگم من و شوهرم 1 سال و نیمه عقدیم تصمیم گرفتیم که اول خونه دار بشیم بعد عروسی بگیریم منم بخاطر شرایط مالی تصمیم گرفتم خرید عروسی و خرید سرویس طلا رو انجام ندم و خونوادم اصلا از این موضوع خوششون نیومد ولی من زندگیم و شوهرم برام مهم تره و 1 چیز دیگه که بهتره الان بگم اینه که من حتی مهریه برام مهم نیست و روز اول حتی گفتم مهریه ام 14 سکه باشه اما خود خانواده ها گفتن به اندازه جاری بزرگم که 514 سکه بود و خودشونم به توافق رسیدن اما اعتقاد من اینه که مهریه اصلا مهم نیست و در عوض زن و شوهر هر چی رو که با هم در میارن باید سه دونگ سه دونگ شریک بشن ... همه چی خوب بود تا موقع سند زدن خونه این رو از شوهر خواستم و اون گفت که نه امکان نداره و اگه پدرم بفهمه ...... جریان از این قراره که برادرشوهرم (بزرگه) خونشو کاملا بنام خانمش میکنه و پدرشوهرم بسیار نارحت میشن و از شون میخوان دیگه کسی نباید اینکار رو انجام بده و همسر منم نمیخواد این خواسته من رو قبول کنه حتی من بهش میگم حاضرم مهریه ام رو ببخشم و حتی در مورد سه دونگی که قراره بنامم بشه وکالتنامه تام بهت بدم اما قبول نمیکنه جالب اینجاست که همین برادرشوهرم که اصلا مورد خطاب پدر شوهرم بودن دوباره ماشینش(مزدا 3 که قیمتش به اندازه نصف خونه ماست) رو بنام خانمش میکنه اما همسرم خیلی از پدرش حساب میبره من ماجرای 3 دونگ 3دونگ خیلی برام مهم هست و نمیتونم با غیر این کنار بیام مخصوصا الان که هم فکر میکنم شوهرم بهم اعتماد نداره و هم اینکه فکر میکنم شوهرم خیلی از پدرش حساب میبره اما با هر زبونی ازش خواشتم زیر بار نمیره .... حتی 1بار بهم گفت که اگه قرار باشه بنام کسی کنم اون مادرمه نه تو ( البته من رابطه خیلی خوبی با خانواده شوهرم دارم و پدرشوهر و مادر شوهرم و دوست دارم اما با برخورد شوهرم میترسم که با اونا هم مشکل دار بشم)لطفا کمک کنید این موضوع باعث شده که من هر از گاهی بحث مفصلی با همسرم داشته باشم و الان 3 روزه که با هم حرف نمیزنیم و همدیگه رو ندیدیم ... کمکم کنید