سلام, خسته نباشید و ممنون از سایت خوبتون
من تازه امروز با این سایت آشنا شدم و می خواستم از همگی درخواست کمک و نظر کنم
من 24 سالمه. برام خواستگاری اومده که میشه گفت از همه لحاظ شرایط خوبی داره, یعنی 32 ساله ست, کار مناسبی داره, خانواده خوب و مذهبی هم داره, تحقیق هم که کردیم همه از خودش و خانواده اش راضی بودن. تنها عیبی که کارش داره اینه که ماهی یکی دو بار شاید هم کمتر باید بره یکی از شهرستانها و 1 هفته ده روز بمونه و برگرده. در ضمن گفته که در زندگی 90 درصد کار براش مهمه. باید بگم در جلسه خواستگاری خیلی هم وارد جزئیات نشدیم و صحبت خیلی مختصری داشتیم. با این حال دلیل خاصی نمی بینم که مخالفت کنم ولی نمی تونم نظر مثبت هم بدم. یعنی هیچ علاقه ای بهش حس نمی کنم. هر چی هم همه میگن شرایطش خوبه ولی باز هم ته دلم راضی نمیشم ولی نمی خوام بی دلیل مخالفت کنم.
از طرفی احساس می کنم مشکل اصلی خودم و روحیاتمه. خیلی حساسم و از ازدواج و مسائل مربوط به اون می ترسم. خلاصه احساس می کنم ازدواج اسارته. می خوام بدونم با این تردید و دودلی که در مورد همه خواستگارهام وجود داره اصلا درسته ازدواج کنم یا نه؟ ممنون میشم کمکم کنید![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)