سلام خدمت همه دوستان،
خوشحالم با این سایت آشنا شدم تا بتونم از راهنماییهای شما استفاده کنم.
من خیلی سال هست که با آقایی دوست هستم. هدف ازدواج هست. دوست دارم بدونم به نظر شما ما انتخاب خوبی برای هم هستیم یا نه؟ یعنی چند تا مشکل دارم که میخوام شما به من کمک کنید. اول کمی توضیح میدم.
از خانواده ی من مادرم و برادرام و تمام خانواده ی اون هم از این موضوع با خبرند. هم سن هستیم و اون داره برای مهندسی عمران میخونه. وضع مالی خوبی دارند. درسش که تموم بشه میتونه پیش برادرش که اون هم عمران میخونه کار کنه. شم اقتصادی خوبی داره. با اینکه سنش کمه بسیار مسئولیت پذیره. واقعااااااا دوست داشتنش به من از هر لحاظ ثابت شده. خلاصه اینکه میتونم بهش تکیه کنم. کاری که ازش بخوام مطمئنم به بهترین نحو انجام میده. ولی چند تا مشکل دارم. اول اینکه احساس میکنم یک کم از لحاط فرهنگی با هم فاصله داریم. مثلا مادرش لهجه ی مشهدی خیلی غلیظی داره. هرچند خودش نداره. و دوم اینکه کمی قدش کوتاهه. من خودمم قدم بلند نیست. من 1.60 هستم و اون 1.72 . من میدونم که آدم دهن بینی هستم و وقتی دوستام میگن فلانی چقدر قدش کوتاهه ناراحت میشم که همسر آینده منم قدش کوتاهه.
هدفم از این تاپیک اینه که اول از همه شما به من بگید این دو موردی که گفتم مسئله مهمی هست در ازدواج ؟
و دوم اینکه میخوام این نقطه ضعف خودم که دهن بین هستم و اعتماد به نفس ندارم رو به من کمک کنید تا از بین ببرم.
با تشکر![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)