سلام
بیشتر حرفمم با آقایونی هست که میرن خواستگاری...
من یه خواستگار داشتم قرارمون این بود که ساعت 6 بیان ولی 9 اومدن
یعنی اصلا باورم نمیششد 3ساعت تاخیر؟؟؟
از این کارشون خیلی ناراحت شدم تازه وقتی اومدن دست خالی بودن
من توقع زیادی ندارم اما آقا پسرها بدونین خانواره ی دختر تدارک میبینن و به نظرم قشنگ نیست دست خالی برین خواستگاری
خلاصه فقط میخواستم زودتر اون جلسه تموم شه....
تازه بعدش کلی شاکی شده بودند که چرا من جواب منفی دادم!!







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)