من چاکر همه ی اعضاء تالار همدردی به جز مدیر آن هستم . عصبانی هم نیستم .
خواسته ی من منطقیست و برخورد و دلایل مدیر سایتتون هم غیر منطقی ؛ اتفاقاتی هم که در این 9 ماه افتاده از دید برخی از شما مخفی ؛ پس یه کم بهم حق بدید البته اگر خالص هستید و حسن نیت دارید .
یا علی








علاقه مندی ها (Bookmarks)