سلام عزیزم:
به نظر من اینها فقط و فقط وقت و انرژی فکری تو را تلف میکنه. آخه خانوادهات راضی میشن که ترا به یک پسر 18 ساله بدهند؟ که شما میخوای تازه اونها را راهنمایی کنی!!!!! وقت عزیز و پر ارزشت را برای کارهای مهمتر زندگیت نگهدار
تشکرشده 11 در 9 پست
سلام عزیزم:
به نظر من اینها فقط و فقط وقت و انرژی فکری تو را تلف میکنه. آخه خانوادهات راضی میشن که ترا به یک پسر 18 ساله بدهند؟ که شما میخوای تازه اونها را راهنمایی کنی!!!!! وقت عزیز و پر ارزشت را برای کارهای مهمتر زندگیت نگهدار
بیا تا قدر یکدیگر بدانیم که تا ناگه ز یکدیگر نمانیم
نواز (چهارشنبه 15 خرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)